STAY IN TOUCH

......

THIS WEEK'S FASHION FINDS


Trocha dávka inspirace, tak by se též dal pojmenovat tento článek. Bude vycházet každý týden. Takový náš první pravidelně vydávaný článek ! Tedˇ přejděme na ten dnešní.. Jako první bych chtěla zmínit tenisky. My, jako většina blogerek, jsme si zamilovaly Adidas Superstar! Když se totiž doladí s elegantními prvky (sukně,klobouk,..) vyslouží si to opravdu WOW efekt! Tuto sezonu je to opravdu takový ten must-have kousek. 

Další je burgundy kabelka (vínová). Nemusí to být jen kabelka,může to být jakýkoliv kousek v šatníku ( např. svetr, kardigan, klobouk, sukně,..) Tato barva určitě patří k podzimním barvám a stoprocentně outfit prozáří! 

Klobouky! Je to kousek, který nemá úplně každý, včetně mě.. Chtěla bych si jeden takový pořídit, ale nevím, jestli mám na to odvahu. No uvidíme..Ale asi před pár dny jsem jeden zkoušela v Lindexu. Byl světle hnědý a seděl mi, ale neměla dostatečně hodně peněz, takže jsem ho nechala ležet v poličce :(

Sukně.. vybrala jsem denim propínací sukni, které jsou dalším top prvkem,  pokud se dobře zkombinují. Další možnost je sukně v délce midi ( ke kolenům). Tady je trošku problém, protože vybrat midi, která dobře sedí, je fakt v nadlidské síly! :D Ale pokud se tak stane, tak máte vyhráno. Zkombinovala bych ji s teniskami ( nejlépe bílé,béžové), basic tričkem, kloboukem a kabelkou.

A nakonec klasika- boyfriend roztrhané džíny. K nim se ani nemusí nic dodat. Možná jen to, že se v obchodech už objevily i džíny MOM a GIRLFRIEND, ale myslím, že  mi zatím stačí ty boyfriendky :D

Tak to je pro dnešek všechno. Pište do komentářů, jak se vám to líbilo nebo jestli byste tento článek chtěli každý týden :) Mějte se a zase příště!





19 comments:

  1. Moc pěkný članek, určitě bude fajn, když se zde něco takového objeví každý týden :) jinak mě nejvíce zaujaly ty klobouky a mám v plánu si jeden taky pořídit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujem a určitě si nějaký kup! :-)

      Delete
  2. Jo, sukně, to je kapitola sama pro sebe. :D ale někdy uvidím fakt pěknou, no a... musím si ji koupit, samozřejmě :D

    ReplyDelete
  3. Superstary zbožňuju, nosím je skoro furt, dají se snadno zkombinovat a jsou to prostě supr boty! :) Kabelka, kterou tu máš se mi taky děsně líbí, zvlášť v týhle barvě, tu mám na podzim úplně nejradši. Sukně se mi taky líbí, kdybych narazila na tuhle akorát koženkovou nebo takovou tu semíškovou, tak bych jí brala hned! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. My jsme si je taky naprosto zamilovaly! <3 Tu semišovou verzi "button skirt" si zamilovala i Klára :D

      Delete
  4. skvely list;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mám všechny kousky :D takže skvělý list!! :) Miluji klobouky a džínové sukně!

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsi šťastný člověk! :D Děkujem :-)

      Delete
  6. Ááá, všechno potřebuju! Jinak podobný článek jsem dnes přidala na blog, tak když budeš mít čas, mrkni :)

    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. My taky Pavlíno! :D Určitě se podíváme ;-)

      Delete
  7. Článek je super, tak klidně piš podobný každý týden. Klobouky se mi taky moc líbí, ale žádný nemám. Myslím si, že by mi žádný neslušel.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, a co se týče těch klobouků... taky jsem si to dřív myslela ale je hrozně moc druhů, velikostí a barev, určitě se najde nějaký, který Ti sedne!

      Delete
  8. Já mám v plánu si v pořadí asi 5. klobouk pořídit v Primarku, tam mají letos obrovský výběr. Jinak o burgundy kabelce jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem ji zavrhla, protože bych tuhle barvu nosila pouze na podzim a po zbytek roku by mi ležela doma, a to by byla škoda. Jinak moc fajn článek :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do Primarku se taky chystáme, díky za tip, na klobouky se tam taky zaměříme! :D

      Delete
  9. Super článek, klobouky a burgundy barva je teď určitě v módě, ale přiznám se, že džínová sukně se mi moc nelíbí. Zato ta druhá je super! ♥

    SweetElis

    ReplyDelete
  10. Skvelý wishlist ako to rada nazývam :) ja milujem na takéto jesenné počasie klobúky! tých asi nebude nikdy dosť, taktiež mi nechýba burgundy mini kabelka :)!
    Biele tenisky sa mi páčia viac a viac, síce ma mrzí, že asi ako každý veľký hit-boom sa stane trošku otrepaným ale proste adidasky vyzerajú úžasne ! :)

    ReplyDelete

Děkujeme za Váš komentář. Přejeme pěkný den!
Thank you very much for you comment. Have a nice day!

INSTAGRAM @klararecmanova

FOLLOW US ON INSTAGRAM

INSTAGRAM